Aprašymas
Get the deal – praktinis įrankis, skirtas plačiau, giliau, kūrybiškiau panagrinėti jums kylančius klausimus, susijusius su jūsų klientais, santykiu ar bendradarbiavimu su jais, jūsų asmeninėmis ar organizacinėmis stiprybėmis bei galimybėmis ir ieškoti tiek jums, tiek klientams naudingiausių sprendimų.
Šis žaidimas skirtas tiems, kurie:
- Dirba su klientais ir susiduria su skirtingais iššūkiais;
- Nori pagerinti bendradarbiavimą su klientais ir sukurti pasitikėjimu ir abipusia nauda grįstą santykį;
- Rūpi tiek asmeninis, tiek organizacinis augimas;
- Ieško augimo galimybių veikloje su klientais;
- Siekia geresnių ir kokybiškesnių rezultatų darbe su klientais.
Taigi, jei jūsų sritis yra klientų aptarnavimas, pardavimai, marketingas, personalo vadyba, vadovavimas pardavimų veiklai – šis įrankis gali būti jums naudingas.
Klausimai, kuriuos galite spręsti su šio įrankio pagalba gali būti susiję su pardavimų apimčių didinimu, klientų išlaikymu, naujų klientų paieška, sudėtingomis derybomis, konkrečios pareigybės kaitos rodiklių mažinimu, naujų talentų pritraukimu ar pan.
Klientai, kuriuos analizuosite šiame žaidime gali būti pavieniai konkretūs asmenys arba organizacija. Jie gali būti išoriniai arba vidiniai.
Kuo šis žaidimas ypatingas?
Jis yra sukurtas remiantis klausimais, kurie padeda labiau suprasti esamą situaciją, giliau pažinti tiek klientą, tiek save ir organizaciją, išsigryninti galimus sprendimus, atrasti naujas bendradarbiavimo galimybes.
Tuo pačiu šis įrankis yra papildytas asociatyvinėmis metaforinėmis kortelėmis, kurios leidžia pažvelgti į esamą situaciją kitaip, o sprendimus priimti remiantis ne tik logika, bet ir intuicija. Tai labai svarbu, kai sprendžiamos problemos yra susijusios su santykiais, o situaciją norime analizuoti plačiau, žvelgdami iš skirtingų perspektyvų.
Žaidėjų skaičius: 1-6.
Žaidime rasite:
- Klausimų kortelių rinkinius:
- „Problema“- 20 vnt. Šios kortelės skirtos problemos apibrėžimui.
- „Aš/Mes“ – 40 vnt. Šios kortelės skirtos analizuoti savo stiprybes, galimybes, ribotumus.
- „Klientas“ 40 vnt. Šios kortelės skirtos gilesniam kliento pažinimui ir supratimui.
- „Sprendimas“ 25 vnt. Šios kortelės skirtos sprendimo formulavimui.
- Metaforinių kortelių – nuotraukų rinkinį (40 vnt.). Šios kortelės skirtos asociatyvinei analizei, gilesniam bei platesniam nagrinėjimo klausimo suvokimui.
Apie autores:
Kamila Golod – terapinio koučingo specialistė, mentorė, kūrėja. Savo darbinėje praktikoje Kamila dirba individualiai su klientais tokiomis temomis, kaip darbuotojų ir vadovų santykiai, pasitikėjimas savimi, atsparumas stresui, savirealizacija, karjeros pokyčiai, bei gyvenimo ir darbo balansas. Kamila Golod taip pat yra išleidusi kelis psichologinius romanus suaugusiems, metaforines asociatyvines karjeros korteles, bei vaikams skirtus emocinio raštingumo edukacinius kūrinius.
Donata Masiulionė – organizacijų psichologė, pardavimų ir emocinės kompetencijos trenerė. Donata tyrinėja organizacijų procesus, juos tobulina ir ugdo organizacijose dirbančių žmonių kompetencijas, daugiausiai dėmesio skirdama pardavimų sričiai. Sėkmingi pardavėjai ir patenkinti klientai – tai geriausiai apibūdina Donatos profesinę kryptį!
Nuotraukų šaltiniai: Gratisography – Free High-Resolution Stock Photos, Free Stock Photos, Royalty Free Stock Images & Copyright Free Pictures · Pexels ir asmeninis archyvas.